Koowheel 2. generacija e-skateboard prvi jahanje

Hi ~ Zbog Koowheel 2 II  generacije  električni skateboard  Kooboard je prvi električni skateboard u mom životu, i ja rijetko troše novac za kupovinu takvog skupa igračka (Osim, kupio biciklističkoj stazi sa "dobar razlog" ...), tako da sam bio žele da idemo u park. I bilo mi je jako bolno završio test kilometraža klasa, kasnije sam objasniti zašto je to bolno.

Prije nego što pročitate priču, prvo dijeliti podatke skateboard za reference.

Ukupno opterećenje od  koowheel električni skateboard  je 61.9KG sa tjelesne težine 58.5KG + uređaj za zaštitu tijela 1.6kg + ultra-lagane patike 0.2kg + 960ml vode + 1KG mobilni telefon ključeve i otpadaka 0.6kg.

Screenshot_20170925-004622

Prvi put

Jučer popodne je vrijeme bilo prilično vruće, htio uzeti skejtbord na Riverside Park, već zato što je porodica večere preblizu, morao da ide u nasip da ga probati. U sumrak, Park ima previše ljudi, tako da je ubrzavanje i usporavanje su vrlo česte, oko 05:30, bio sam podsjetio moja porodica, ovaj put je u 55. minuti.

Nakon večere, nije odustao od nade da opet.

I nakon večerao sa svojom porodicom i vratili se na Riverside Park u 9 sati, ovaj put pedalu samo sa sporadičnim trke, tako igrati akcelerator za neko vrijeme, više ležerno način za uživanje, ovaj put da vozi dva i po sata .

U večernjim satima, okliznuo 10.68KM.

Devet sati navečer, ponovo ubaci 28.76KM.

Nagib mijenja malo kada je prosječna nadmorska visina je 26 metara.

Navedeni podaci se snima aplikaciju "Geo Tracker", satelit pozicioniranje na precizan način rada. Biciklističku stazu oko 2,3 km, sa gotovo svim asfalta kolovoza, samo 50 metara je sasvim neravna s pločicama (dva mjesta ukupno 50 metara). Ja bih proveo oko 3 sata i 14 minuta (skoro sve stoji na skateboarding ~ _ ~ "), zaista je prilično bolno iskustvo.

Ovaj put sam ridded 39.44 km s punim napunjenom baterijom ~ Nisi vidim pogrešno, s jedne baterije, više puta sam hteo da odustane od odlaska kući i zatim ponovo testirati neki drugi dan, ovo je zaista nenormalan život ... ... ... ... (i kada ponestane baterije, ruka dodirnu baterija se ispostavilo da je hladno, motor samo mikro-temperatura, stvarno dobro ~), mislim da ako ne prestanem i odlaze, kilometražu bi trebao biti veći, ako neko imate ovu ploču, onda možete pokušati. To bi trebalo biti duže nego što sam stajati na  skateboard .

Tokom cijele obrade, imao sam mnoge promjene u brzini i kočnice (moja ubrzavanja i usporavanja i opseg brzine obratite se na slici gore), pa pretpostavljam da bi trebalo da bude 20KM kilometraža domet na granici (prema iskustvu, proizvođači obično brzina kornjača plus konstantnom brzinom za mjerenje se prekrasan podataka, tako da ne mogu vjerovati). Ali i zbog ove ideje tako da sam imao neke skrupula (bilo mislim da će iznenada se isključiti, da se drži 7,8 kg  električni skateboard nazad u kući).

I zbog toga pogrešno ideja, pa sam ridded do 12 sati, struja je stvarno troši se. (Ko zna podaci će biti napisan tako konzervativni ...... .. ja stvarno izgubljen), to je 20km brže nego što sam procijenjena brzina 20km. (ova priča govori, da se setim značenje za napajanje ekrana svetla pre puštanja  električni skateboard,  a ne pretpostaviti da svaki proizvođač mora biti nezgodno ").

Četiri kruga od njih bio je sjesti na skateboard (igra kao kartu kada je u umorni, to je stvarno super)

U devet sati ograničenje brzine od oko 26.8km.

Ukratko, nakon ovog testa, može doći do potvrđena:

Kilometražu električnih skateboard je vrlo dobra, proizvođači daju podatke je previše konzervativna.

Motor i baterije kvaliteta je dobra, glatka jahanje gotovo da nema pregrevanja.

Točak će šokirati stopalo na cigle.

Ako postoji 12mm šljunka pod točak, točkovi će skočiti.

Ako postoji 5mm šljunak, ne utječe na kontrolu.

Kočnice su oštri i osjetljive, molim vas nemojte previše gurati, i da li je fokus prebacuje unaprijed.

ubrzanje je također dobra, trebalo bi da bude uzbudljivije nakon otključavanja.

Ona ima dobru prilagodljivost na neravnom putu, fleksibilnost odbora samo da točkova pričvršćena.

Gore kilometraža i test brzine izvode bez otključavanja, a ja ću otključati da vide stvarne brzine odbora sljedeći put.